27 sie 2016

Hilary Freeman - Wtedy lecę wysoko (#4)

Witam wszystkich!
Podczas pobytu w Zakopanem udało mi się przeczytać kolejną książkę.
Najprawdopodobniej w następnym tygodniu nie będzie recenzji, dlatego będę miała do Was małą prośbę na koniec posta.



Autor: Hilary Freeman
Tytuł: Wtedy lecę wysoko
Wydawnictwo: Akapit Press
Tłumaczenie:  Karolina Sobiepanek
Tytuł oryginału: Lifted
Data wydania: 26 listopada 2010
Liczba stron: 231
Opis: Gdybyś mogła ukraś sławę - zdecydowałabyś się?
Robinia Hood jest notoryczną złodziejką sklepową - ale z małą różnicą. Bo wszystko, co kradnie, oddaje ubogim. A później opisuje to na swoim blogu.
Tak naprawdę nie robi tego dla pieniędzy - kradzieże sklepowe dają jej niezłą porcję adrenaliny.
W końcu Robinia osiąga sławę, której zawsze pragnęła - wszyscy naokoło mówią o tajemniczej blogerce. I tylko jedna osoba wie, kim ona jest. Ale czy mimo przysięgi dochowa sekretu...
Czy Robinia zaryzykuje ujawnienie swojej tożsamości? Czy przestanie kraść zanim zostanie złapana? Czy zostanie ukarana za swoje uczynki?
Recenzja: Sięgając po książkę myślałam, że będzie się zapowiadać trochę inaczej. Oczywiście nie zawiodła mnie. Podczas czytania tak się wciągnęłam, że przy ostatnich stronach było mi szkoda ją kończyć. Nie mogłam dać 10/10 gwiazdek ze względu na zakończenie historii. Do tej pory mam chęć dowiedzieć się, co wydarzy się dalej, ale niestety nie ma i raczej nie będzie kolejnej części.
Cytaty: 
"Miałam dopiero dziewięć lat, ale jednak wiedziałam już, że nie wolno kraść. Nie mogłam wykluczyć, że za karę padnę rażona gromem z nieba. Dreszczyk emocji był przez to jeszcze silniejszy."

"Rzecz w tym, że przy niej on także zaczynał się gubić, a tego wcale nie pragnął. Lubił, kiedy jego życie było uporządkowane i mieściło się dokładnie w swoich ramach. Lubił wiedzieć, kim są jego przyjaciele, lubił wiedzieć, przez kogo jest milej widziany i lubił wiedzieć, czym się będzie zajmował. Czasami - pomyślał - czuję się tak, jakbym siedział samotnie na księżycu, patrząc z góry na ten świat i na wszystkich ludzi."

"Nie ma takich zmartwień, które nie rozpuszczają się w czekoladzie."

Ocena: 9/10

Teraz czas na prośbę. Mam aktualnie mały problem z czytaniem książek. Zwyczajnie złapałam kaca, ale od jutra chce na nowo ruszyć z czytaniem. Nie wiem czy do następnej soboty wyrobię się z Dwoma połówkami pomidora, dlatego chciałabym, żebyście zadawali mi w komentarzach pytania. Ja na następny tydzień wybiorę te najciekawsze i dowiecie się czegoś nowego o mnie :D

Pozdrawiam
Kaktusik

7 komentarzy:

  1. Przyznam że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, ale po Twojej opinii sądzę że jest ona co najmniej warta uwagi ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o tej książce, ale wydaję się fajna :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. takze uwilebiam czytac ksiazki, jenakze o tej pozycji jeszcze nie mialam okazji uslyszec ;)
    wspolna obserwacja? ja juz kochana <3 buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio czytam książki psychologiczne:)
    Obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  5. książki nie znam, ale obok widzę płytę JB którą znam doskonale :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow niektóre księgarnie internetowe na prawdę mają duże przebicie... 10 zł aż ;o?!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, wydaje sie ciekawie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń