6 sie 2016

Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd (#1)

Witam wszystkich :D
Mam na imię Kasia i jestem z rocznika 01. Uwielbiam czytać książki, co sami będziecie mogli zobaczyć. Nie mam zamiaru przedłużać, zatem przejdźmy do pierwszej recenzji na tym blogu.


Autor: Matthew Quick
Tytuł: Niezbędnik obserwatorów gwiazd
Wydawnistwo: Otwarte
Tłumaczenie: Joanna Dziubińska
Tytuł oryginału: Boy 21
Data wydania: 23 października 2013
Liczba stron: 320
Opis: Kolejna powieść Matthew Quicka, autora bestsellerowego Poradnika pozytywnego myślenia.Witajcie w Bellmont, gdzie rządzą czarne gangi oraz irlandzka mafia (zależy od dzielnicy) i gdzie mieszka Finley. Jego dziadek nie ma obu nóg, ojciec pracuje na nocną zmianę, a matka zginęła w okolicznościach, o których nikt nie chce mówić. Finley też nie chce mówić - odzywa się tylko wtedy, gdy musi. Woli grać w koszykówkę, Jedyną osobą, która rozumie Finleya, jest jego dziewczyna Erin. Oboje co wieczór spotykają się na dachu jego domu, patrzą w gwiazdy i marzą o tym, aby wydostać się z piekła, jakim jest Bellmont. Pewnego dnia trener Finleya prosi go o dziwną przysługę...
Podobnie jak w Poradniku pozytywnego myślenia bohaterowie tej historii w nietypowy sposób muszą zwalczyć przeciwności losu, zanim w końcu odnajdą szczęście.
Recenzja: Książka jest naprawdę wzruszająca! Jest tylko jeden problem, pierwsze dziesięć rozdziałów jest tak strasznie napisanych, że aż nie chce się dalej tego czytać. Sama miałam ochotę zamknąć tę książkę, schować ją za innymi i nigdy jej już nie otworzyć. Na całe szczęści nie poddałam się i czytałam dalej. W momencie kiedy trener prosi Finleya o pomoc w pewnej sprawie, coś zaczyna się dziać. Czytelnik pragnie wiedzieć co wydarzy się dalej. Pod koniec nie chciałam, żeby te kartki się nie kończyły.
Teraz do osób nieco młodszych ode mnie, jeżeli chcecie przeczytać Niezbędnik obserwatorów gwiazd, nie zdziwcie się, że jest tam napisane np. pociąga czy podnieca. W książce nie ma żadnych treści 18+.
Cytaty: 
"A może jednak nauczyłem się dzięki koszykówce czegoś o życiu: obchodzisz innych ludzi tylko wtedy, gdy możesz pomóc im wygrać. Jeśli nie możesz tego zrobić, przestajesz się liczyć."

"Nie zawsze można wybrać rolę, jaką będzie się odgrywać w życiu, lecz cokolwiek by ci się trafiło, dobrze tę rolę grać najlepiej, jak się potrafi (...)"

"Chciałem zrobić dla ciebie coś miłego (...) Kupiłem ci więc twój własny kosmos"

Gdzie kupię:  Bonito.pl - 22,69 złAros.pl - 24,43 złWoblink.com - 25,90 złdobre-ksiazki.com.pl - 26,37 złInBook.pl - 26,38 złznak.com.pl - 27,68 złTaniaKsiazka.pl - 30,63 złSelkar.pl - 31,47 złRavelo.pl - 33,21 złempik.com 35,49 zł.

Ocena: 9/10

Ja swoją książkę dostałam jakiś czas temu w supermarkecie POLO, za 8-9 złotych, ze względu na to, że okładka jest troszeczkę zniszczona.

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Jeżeli chcielibyście, abym zmieniła coś w swoich recenzjach, napiszcie o tym w komentarzu.

Za tydzień, o tej samej porze pojawi się recenzja Fałszywej tożsamości pana Enza Fontany.


Pozdrawiam
Kaktusik. 

24 komentarze:

  1. Recenzja świetnie napisana. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka. Wybrałaś świetne cytaty!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/beauty-demakijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała recenzja, ostatnio szukałam jakiejś ksiązki do poczytania i myślę że ta będzie idealna :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie te książki, nie opierające się tylko na miłości. Jeśli uda mi się ją gdzieś dopaść - kupię!

    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części książka też jest o miłości, ale nie w 100% ;)

      Usuń
  4. interesujące cytaty także recenzja zachęca :d

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. blog-my-life-ok.blogspot.com wpadniesz na mojego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje- Kiedy odszedłeś. Waham się nad jej kupnem. :c

    Casanovella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem raczej typem, który woli wypożyczać książki z biblioteki, a niestety nie zawsze wszystkie są dostępne. Jak tylko znajdę "Kiedy odszedłeś", recenzja na 100% się pojawi ;)

      Usuń
  7. bardzo zachęcające ;) myślę,że jak znajdę chwilę to na pewno przeczytam ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała recenzja! <3
    Nigdy nie czytałam tej książki, a widzę, że zapowiada się bardzo ciekawie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie :) Super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji jej przeczytać,ale zapowiada się całkiem fajna,chyba się skuszę :P

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna recenzja :D super prowadzisz bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się być bardzo ciekawa, świetny post :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej książce, a wydaje się być ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu przymierzam się do przeczytania, ale ciągle pojawia się jakaś inna książka, po którą sięgam chętniej.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie :D Musze ją zdobyć we wakacje bo inaczej nie przeczytam xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekła mnie nazwa Twojego bloga *_* Książki nigdy nie czytałam.

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapowiada się ciekawie :) nie słyszałam o tej książce, ale zachęca
    kojarzy mi się trochę z Gwiazd Nsaszych Wina :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam poradnik pozytywnego myślenia ;-) Bardzo mi się podobał, lubię tego typu filmy. Ta książka ma bardzo dźwięczny i chwytliwy tytuł. Niedługo po nią sięgnę! ;)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że genialnie piszesz. Po za tym widać, że przykładasz się do bloga, m.in po wyglądzie i zdjęciach. Super, trzymaj tak dalej. Pozdrawiam♥

    WYGRAJ DARMOWĄ REKLAMĘ

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba sposób w jaki piszesz, wkładasz w bloga dużo serca i pracy, widać, że ci zależy. :)
    Tak trzymaj, nie poddawaj się bo dobrze ci idzie!
    Po twojej recenzji, zdecydowałam się kupić tę książkę! ♥
    Obserwuję, zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. mialam okazje juz czytac ta ksiazke :D bardzo przypadla mi do gustu ;3
    PS widac ze masz smykalke do pisania recenzji ;3
    obserwuje kochana i mam nadzieje na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń